יום חמישי, 11 ביוני 2009

"לאכול, לאהוב, אבל לא להתפלל"


כן, גם אני מחוברת למציאות יותר מידי, ואין לי זמן לעשות מדיטציה ולהתפלל, בדיוק כמו הקטע בתחילת הפרק של רב המכר על הודו - "להתפלל".

אותו קטע באנגלית

the dedicated effort to haul your...."

attention away from your endless brooding over the past and your nonstop worrying

"...about the future


שצוטט על ידי ביילע שהטיבה להסביר: המחברת לא יכולה לעשות מדיטציה, כי היא לא מצליחה להתרכז בהווה. מרוב שהמוח שלה מלא מחשבות על טעויות העבר ודאגות העתיד היא לא מסוגלת להיות בהווה"

גם אני כזאת: איני יכולה להתנתק מבעיות ההווה בגלל העבר ובגלל העתיד, ההווה בשבילי הוא זירה לפיתרון בעיות עכשויות ולא קרקע להינתקות.

מכל מקום, הספר - "לאכול, להתפלל לאהוב" - הוא רב מכר, ובצדק, ואותו הנצחתי בסרט שיצרתי אודות רבי המכר.

נא לפתוח רמקולים!



4 תגובות:

  1. חייבת להודות , שלא קראתי את הספר לעומק.
    עברתי עליו בריפרוף , קניתי אותו לספריה , כמובן , אבל ממה שהצלחתי להבין , לא ממש נפלתי ...
    אחרי מה שכתבת נראה לי שאקרא אותו כמו שצריך .
    אולי אני טועה ...

    השבמחק
  2. לקרוא, ואח"כ/לפני גם לבקר במקומות האלה.
    בהצלחה!

    השבמחק
  3. אני מתפעלת מהכישורים הטכנולוגים שלך. רעיון נפלא. האם הרשימה היא המלצה שלך או של סקר? אם של סקר, איזה?

    השבמחק
  4. אילנה ויגאל, תודה.

    לגבי הרשימה, התבססתי על רשימת רבי המכר שבעיתון הארץ, מוסף ספרות. הטכנולוגיה - בעזרת פיקסה, וזה הודות ליגאל חמיש

    השבמחק