יום שני, 27 באפריל 2009

הכל בגלל יגאלחמיש


זה הפוסט הראשון שלי וזה הכל בגלל יגאל (חמיש כמובן). הוא מכריח אותנו לפתוח בלוג, למרות שאני טוענת שלא לכל אחד זה מתאים.


ימים יגידו מי צודק, אני או.......................... יגאל (חמיש כמובן).



יגאל גם אמר לנו "לא להתעסק בקוסמטיקה" של הבלוג כרגע, אבל אני דווקא כן רוצה ליפות אותו, אז צבעתי את המשפט בירוק!


אני חושבת שיגאל (חמיש, כמובן) קצת מתוסכל מהבנות של הקורס - ארגז הכלים לספרן ולמידען - שלא מתלהבות כמוהו מבלוגים . לדעתי זה לא נכון, אבל ימים יגידו מי צודק, אני............
או יגאל (חמיש) כמובן!

4 תגובות:

  1. מתוסכל?!...
    מסתכל, מתבונן ומאוד נהנה. זה כן,
    בהצלחה!
    חג עצמאות שמח

    השבמחק
  2. זה פשוט מקסים מה שעשיפה מירה!
    מקסים!

    השבמחק
  3. התכוונתי - מה שעשית , כמובן ....

    השבמחק
  4. הי מירה
    הנה, "עליתי עלייך"..
    בלוגרית חדשה בישראל
    חחח
    נתראה ב-15/5
    אילנה

    השבמחק