יום ראשון, 3 במאי 2009

העוגה ששודרגה לכדורי שוקולד



אז כמו בכל שבת, אני עומדת במטבח ומבשלת...(ושתסלחנה לי כל שומרות השבת).



מה לעשות, אני לא מספיקה לעשות הכל במשך השבוע, כי "אין לי זמן" (אופס,
יגאל "יהרוג" אותי כשישמע ש"אין לי זמן").

מחכים לי בבית חמישה פיות מורעבים (את עצמי לא ספרתי, כי אני מסתפקת במועט), אבל הם, ארבעה גברברים ובת אחת שאוהבים לנשנש אוכל טעים.

אז כשהסירים על הגז מבעבעים, החלטתי גם לא לנטוש את התנור - טוסטר אובן ליתר דיוק,


ולהכין עוגה בחושה:

חצי כוס סוכר חום (שלא יהייה מתוק מידי....למרות שכולנו רזים!)

כוס שמן כמעט שלמה

3 ביצים

לערבב הכל במיקסר, ולהוסיף בהדרגה:

2 כוסות קמח מלא
(שיהייה יותר בריא)

כוס מים רותחים

2 כפות קורנפלור (לאוריריות -
זה מהפטנטים למטבח שיעשו את חיינו קלים הרבה יותר)

חצי כוס
שקדים טחונים (לבריאות)

כף קינמון

יצקתי הכל
לסיר פלא וזהו,.....חצי שעה בתנור!








לאכזבתי, העוגה יצאה מעט יבשה, אז כדי להרטיבה הוספתי קקאו+שוקולית מומסים בחצי כוס מים, ואז עלה לי הרעיון לפורר הכל וליצור כדורי שוקולד מגולגלים בפירורי קוקוס.





יצא שיגעון!

בתיאבון!

3 תגובות: