יום רביעי, 13 במאי 2009

ולבסוף......אל תשכחו לרסס אותי!

לא להאמין, אבל הגעתי לפוסט הרביעי שלי.

אני רוצה לשתף אתכם בכל הבעיות הטכניות בהן נתקלתי במהלך הדרך, להזכירכם, אחרי שארזתי את "ארגז הכלים שלי" ידעתי שמחכה לי דרך ארוכה ומייגעת.

1. לא הצלחתי לעשות לינק מתוך תמונה! (בדיוק כמו שעושים לינק ממילה).


את , , למשל, רציתי לקשר לבלוג שלו מתוך התמונה שלו, אבל בסוף הצלחתי, והתוצאה לפניכם, תודה לעידית!

2. לא הצלחתי להעלות אנימציה! ניסיתי כמו שמעלים תמונה, אצלי זה שיכפל את עצמו המון פעמים.


3. לא הצלחתי לעשות לינק לקובץ שנמצא אצלי במחשב, להבדיל מקובץ שנמצא ברשת האינטרנט ושזה אפשרי.
שאלתי את עצמי - מדוע קבצי תמונות כן ניתן להעלות מהמחשב האישי שלי וקבצים מסוג אחר, למשל, קבצי WORD אי אפשר?


כמובן שחיפשתי בHELP, אפילו שאלתי את יגאל, (חמיש, כמובן) שלא עזר לי במיוחד.


אז עכשיו אני שואלת אתכם, ותוכלו לענות לי גם באמצעות המייל האישי שלי.



ולבסוף............ האם ריססתם אותי?

חבל שתבזבזו מזמנכם היקר בגלישה באינטרנט, אני אגיע אליכם, ובמהרה, אתם תתעדכנו מיידית ותצאו נשכרים, אני כמו אימייל אנונימי שיגיע אליכם מבלי לדעת מי אתם.


אז בכל לשון של בקשה, תכוונו מדוייק, אני נמצאת כאן למעלה בצד שמאל, אל תשכחו לרסס אותי!

8 תגובות:

  1. מירה ,
    את כותבת משהו משהו .

    השבמחק
  2. הי מירה,

    לגבי 3 - קישור לקובץ וורד-
    ניתן להעזר באתר הבא:
    http://www.blogsbyheather.com/2009/01/blogger-linking-to-a-pdf-or-word-document-in-a-post.html
    עשיתי נסיון, וזה עבד.

    השבמחק
  3. לגבי 1 - מעלים את התמונה, מקליקים עליה פעם אחת ולוחצים על צלמית הקישור. מדביקים את כתובת האתר המבוקש במקום המתאים (למחוק http מיותרים).

    לגבי 2 - הנושא בעייתי. קודם כל צריך להעלות את האנימציה באתר לאחסון תמונות, כמו photobucket ואחרים.
    אפשר להעזר בבלוג הזה כדי לראות את התהליך כולו:
    http://beta-templatetesting.blogspot.com/2007/01/add-animated-pictures.html

    השבמחק
  4. הי עידית,
    לגבי 1 ניסיתי כבר את זה, ככה יגאל אמר לי, וזה לא עבד, אבל אנסה שנית.
    לגבי 2 - אנסה יותר מאוחר, ותודה.

    מחר נפגשים בראשוןב-0800.

    השבמחק
  5. שלום מירה,
    אני נהנה מאוד לקרוא את הפוסטים שלך, במיוחד כשאת כותבת שהיו לך המון בעיות בקורס שאיו בו בעיות, אלא רק הצלחות...ומרצה שלא מסייע....ואני כל כך שמח שיש לך המון הצלחות בקורס, למרות שמסתבר ש (לך) לא עזרתי לך כלל..........
    לגבי קישור לקובץ - לא ניתן לעשות קישור לקובץ שנמצא אצל במחשב, בין אם הקובץ הוא תמונה או מסמך. ניתן להעלות בבלוגים מסוימים תמונה לבלוג (כמו ב Blogger) אבל לא ניתן להעלות קובץ לבלוג ב Blogger, למרות שישנן מערכות בלוגים אחרות שבהן זה ניתן, תמורת תשלום. לגבי קישור לקובץ, כתבתי לך (באחת מאותן פעמים שלא סייעתי לך...) שאם הקובץ מאוחסן במקום כלשהו ברשת, ניתן לקַשֵר לשם. אמנם לא למדנו את זה במסגרת הקורס, אבל אתר כמו www.esnips.com יכול לסייע....אבל אני באמת לא רוצה להפריע...
    והכי חשוב: שאת נהנית, ורואים את זה!!!
    כל טוב

    השבמחק
  6. הרגת אותי..
    יש לנו נסיעה ארוכה ביחד מחר, הלוך חזור. יהיה מעניין.

    השבמחק
  7. ליגאל,

    עידית נתנה לי פיתרון כלשהו גם לקישור לקובץ וגם לאנימציה, תראה את תשובתה למעלה, ובינתיים לילה טוב ונשתמע מחר.

    השבמחק
  8. איז כייף שתלמידיך עולים עליך!
    זכיתי,
    כל טוב

    השבמחק